Nieuwsbrief
Digitale pancarte: Digitale Pancarte: Bevolkingsonderzoek Dikkedarmkanker
De digitale pancarte met het campagnebeeld van het Bevolkingsonderzoek Dikkedarmkanker kan je projecteren op een scherm in het gemeentehuis, wachtzaal of apotheker. De pancarte toont de campagneslogan: 'Ik doe het straks wel. Eerst nog iets afwerken. BLABLABLA' en de verwijzing naar www.bevolkingsonderzoek.be.
- De pancarte in een pdf-bestand
- De pancarte met Marc Herremans
Voor wie?
Mannen en vrouwen van 50 tot en met 74 jaar, de doelgroep van het Bevolkingsonderzoek Dikkedarmkanker.
Wie kan met dit materiaal aan de slag?
Gemeenten, OCMW's, lokale dienstencentra, huisartsen, apothekers, welzijnsorganisaties, verenigingen, ...
Waarom?
Elk jaar krijgen meer dan 6500 mensen in Vlaanderen Dikkedarmkanker. Jaarlijks sterven er ongeveer 1600 mensen aan. Met het Bevolkingsonderzoek Dikkedarmkanker zouden we in Vlaanderen tot 400 sterfgevallen per jaar kunnen voorkomen. Door de kanker vroeg op te sporen, geneest 95% van de patiënten. Met de pancarte zet je het Bevolkingsonderzoek Dikkedarmkanker in de kijker.